31 mars

Oj vad tiden går fort. Redan sista dagen i mars.
Här går allt sin gilla gång.
RR has left the building, skönt!
Vi har fått nya trevliga grannar från Skåne på vår högra sida.
De finska damerna har fortfarande väldigt mycket att prata om, men man kan sätta på takfläkten så dämpar det ljudet lite.
Idag har jag lyxat till det med manicure och pedicure.
Det var inte helt lätt - de pratar nästan ingen engelska alls. Jag försökte förklara att mitt lack skulle tas bort på ett speceillt sätt och sen att jag ville ha liknande lack igen, men frensch manicure. Samt att jag ville ha lack på tånaglarna. De skakade på sina huvuden och sa många ord som jag inte förstod, så jag sa bara att OK, gör vad ni vill.
Då rätt som det var kom en tjej infarande på moppe med apparat och all utrustning. De hade tydligen ringt efter henne. Hon kunde sin sak och efter 2 timmar och 20 minuter var jag klar. Roger var tvungen att komma och kolla om de hade drogat mig, när jag gick sa jag att det skulle ta en timme.
Under tiden njöt Rogr av det extra lugnet vid poolen.
Det blir ibland lite lustiga missförstånd pga av språket.
Vi skulle härom kvällen åka taxi till "the bazaar" men taxikillen trodde att vi sa "massage" så han körde oss till ett ställe på en bakgata och så så glad ut, men då sa vi att vi inte var mogna för detta ännu, så han fick köra vidare.
 
31 mars 2014
minst 1000 m
GBoR